Pracownicy zawsze są zaangażowani – tylko pytanie w co? W realizację swoich celów i zadań, w rozwijanie swoich kompetencji, a może w iluzję aktywności, które mają zamarkować działanie i ukryć demotywację i brak pomysłu na to co i jak mają robić….? Wg nas zaangażowanie jest rezultatem – aby je wywołać trzeba dobrze znać i rozumieć cele, które mają realizować pracownicy oraz mieć przemyślane powody/korzyści, które pozwolą im uruchomić działanie. Istnieją najnowsze badania naukowe, przeprowadzone w dużej liczbie różnych organizacji, a dotyczące budowania i utrzymywania zaufania i zaangażowania u pracowników.
Czy wiecie, że zdefiniowano i przetestowano 8 zachowań liderskich, które stymulują wydzielanie oksytocyny, czyli hormonu, który odpowiada za odczuwanie radości, empatii, zaufania?
Podczas warsztatu otrzymacie zarówno pakiet wiedzy, jak i wspólnie popracujemy nad tym jak odnieść ją do Waszych realiów.