Treningi

Trening rozwiązywanie problemów i konfliktów

Klient lub współpracownik zgłasza problem. Ktoś wytknął Ci błąd i teraz oczekuje, że rozwiążesz wynikający z niego problem. Chcesz rozwiązać powtarzający się i uciążliwy problem, ale to wymagałoby zaangażowania innych osób, a te jakoś nie palą się do tego. Popełniłeś błąd i masz teraz problem?
Jeśli w tego typu sytuacjach chcesz nie tylko skutecznie poradzić sobie z problemem, ale też zadbać o swój autorytet i zbudować profesjonalny wizerunek, to ten warsztat pomoże Ci rozwinąć potrzebne do tego umiejętności.

Nauczysz się jak:

  • konstruktywnie reagować w sytuacji pojawienia się problemu, błędu;
  • poprawnie zdefiniować problem i ustalić jego przyczyny z wykorzystaniem sprawdzonych metod;
    wybrać i zaprezentować najlepsze rozwiązanie;
  • mówić o problemach i błędach;
  • pozyskać czyjeś wsparcie, zaangażowanie w rozwiązanie Twojego problemu.