Inżynieria
Sprzedaży

Świat bez sprzedaży? Nonsens!
Wszyscy jesteśmy sprzedawcami!

Inżynieria Sprzedaży to zintegrowane rozwiązanie zwiększające efektywność poszczególnych działań sprzedażowych:

bezpośredniej komunikacji z Klientami, zróżnicowanych form prowadzenia sprzedaży, organizacji zespołów rynkowych oraz przestrzegania standardów obsługi.

Wdrożenie Inżynierii Sprzedaży pozwoli:

  • zwiększyć wyniki sprzedażowe i jakość obsługi Klienta;
  • efektywnie zarządzać doświadczeniem Klientów (CEM) i wesprzeć realizację założeń strategii wizerunkowej marki;
  • odkryć systemowe przyczyny “słabej sprzedaży”, które często leżą w procesach firmowych;
  • zdiagnozować poziom kompetencji handlowych;
  • zaplanować i wdrożyć spójne, systemowe rozwiązania rozwojowe.

Inżynieria sprzedaży to rozwiązanie dopasowane do potrzeb organizacji:

  • które posiadają zespoły handlowe, biura obsługi Klientów, działy współpracy z Klientami;
  • które dbają o standardy współpracy i obsługi Klientów;
  • które mają trudności z utrzymaniem morale i zaangażowania handlowców;
  • które mają wysoką rotację w działach rynkowych;
  • w których machina sprzedażowa okresowo się zaciera i traci efektywność;
  • w których zmieniające się oczekiwania Klientów wymagają wprowadzenia nowych produktów i usług.

Zobacz także